.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لزوم تلاش بیشتر مسؤولان برای رفع محرومیت‌های نکا
فرماندار نكا گفت: اعتبارات محدود است و باید تلاش فراوان برای رفع این محرومیت‌ها و استفاده حداکثری از حداقل اعتبارات انجام شود.

به گزارش شمال نیوز،جعفر احمدی امروز اظهار کرد: اعتبارات محدود است و باید تلاش فراوان برای رفع این محرومیت‌ها و استفاده حداکثری از حداقل اعتبارات انجام شود.

وی افزود: در سال‌های اخیر توسعه و پیشرفت مناسبی در بخش‌های مختلف راه، جاده، بهداشت و درمان و... در شهرستان اتفاق افتاده است اما همچنان محرومیت‌هایی در بخش‌های مختلف وجود دارد.

فرماندار نکا با بیان اینکه توسعه و پیشرفت در حوزه بهداشت و درمان بسیار فراوان بوده است، ادامه داد: ساخت و تجهیز خانه و مراکز بهداشتی و ساخت مرکز تخصصی و فوق تخصصی طوبی از جمله این خدمات است.

این مسؤول ادامه داد: در این بخش با استفاده از توان بخش خصوصی، ظرفیت خیران سلامت و اعتبارات دولتی و جذب اعتبارات ملی شاهد شکوفایی در بهداشت و درمان هستیم.

احمدی گفت: آب‌رسانی در روستاها و مناطق مختلف در دست انجام است و احداث مجتمع‌های آب‌رسانی در مناطق مختلف موجب شده است تا بسیار زیادی از مشکلات این بخش رفع شود ضمن اینکه در برخی از مناطق مشکلات وجود دارد.

وی با اشاره به جاده‌سازی‌ها یادآور شد: کم‌کردن راه لایی ازرمدان‌خیل و گرگ‌تج و همچنین طوس‌کلا به حلم‌سر از جمله اقدامات انجام شده در جاده بوده است که در کنار آسفالت جاده‌ها در روستاهای مختلف در قالب بسته‌های مختلف در دست انجام است.

فرماندار نکا ادامه داد: تزریق قیر رایگان برای آسفالت جاده‌ها در سال گذشته انجام شده است و بخش اعظمی از مشکلات برطرف شد و در بخش بنیاد مسکن هم 12 روستا توسط بنیاد مسکن و تزریق قیر رایگان آسفالت و بهسازی شده و طرح هادی اجرایی شده است.

احمدی گفت: رفع مشکلات و نیازهای مهم شهروندان از جمله وظایف مسؤولان است که باید ضمن حفظ منابع در اختیار، برای رفع مشکلات با فوریت وارد شوند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.